Ya hu biliyorum , farkındayım bakalım kim ne yazacak merak ediyordum çok şükür para sıkıntımız yok daha onceleri görmüştüm r10 da ciddi sağlam botlar , scriptler belki ortaya çıkar diye düşündüm .

GLAADIO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Botla kazananlar sana bunu soylemez