Ben Y.D iphone 14 aldım. Türkiyede 33 bin tl iken kayıtla birlikte 23'e geldi. Yaklaşık 1 ay önce aldım, gayette memnunum hocam.
Benim arkadaşım toplu getiriyordu, haliyle tek tek faturası da yok. Yine de bir problem yaşamadım.