krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garanti olmasın sanki ne yapıyorlar diye sadece apple için diyemiyoruz. Garanti çok önemli apple da hele daha da çok önemli. Ben tavsiye etmiyorum o sebeple.
48k ya tr diyorsunuz o zaman