Aslında o toplu satılan yazılımların hiçbirisi kendilerine ait değil kendi emek verseler emin ol o fiyata satmazlar. Açıkçası sadece bir yazilimin kurulum ücreti bile 200tl iken 40scripti 50₺ ye satmak ilginç