Sürümden kazanayım diyenler çok fazla hocam, burda sürekli scprit satan birisinden ben de aldım bir sürü sıkıntı yaşadım mesajlara dahi dönmedi. Ucuz olunca sanırım, ramet fazla olur algısı var, elimdeki yazılımı yüksek fiyat yazincada almiyorlar . Tuaf bı döngü ben düğün salonu yazılımımi satamadim şahsen .