Şöyle bir aileye denk gelmedik ya .
Dostum önce ailenin dediğini yap derslerini boşlama. Bir yandan da ufak ufak kendini geliştir. Bir hevelse bir işe başlanmaz bunun acısını çok yaşadık. Derslerini çalışıp aynı zamanda boş vakitlerinde(uni hayatın için) kendini geliştirip piyasayı kesebilirsin. Daha önüne çok fırsat çıkar tabi sen araştırırsan.
Üni okumak zaman kaybı diyenler var haklılarda ama bir kez o diplomaya ihtiyacın olacak. Ve zamanı, şartları ve senin durumunu kimse bilemez. Kısa vadede ailelerimizin verdiği kararlar saçma görünebilir lakin uzun vadede çoğu haklı...
Her şey gönlünce olsun...