Benden sana bir abi tavsiyesi.
Üniversite çok önemli diploma çok önemli fakat hayat tecrübeside çok önemli 16 yaşındasın güzel kardeşim gerekirse aynı anda okuyacan sevecen aşık olacan gezegen eğitim alacan spor yapacan herseyi yapican okul okuya okuya bir bakmışsın 30 yaşındasın işin gücün yoksa bir hayat kurmak için iş bak ve evlen.
Yani demem o ki herseyi aynı anda yap
Fakat emin ol hayattaki tecrübeleri parayla satın alamazsın onun için herseyi yap.

Şuan kendini geliştirsen ileride belki okuduğunda daha fazla kazanırsın hırsın oldukça