geçmiş olsun doktor ne dedi neyiniz varmış hocam

benimde burnum tıkalı değil yüzümün sağ tarafı ağrı içinde dişlerim daha çok acilden geldim şimdi bakamadılar temografi midir nedir o yok yarın gel dediler sinüzit belirtisiymiş