emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@hesaplisansatis; Ben de o yaşta dershaneye derece yapmak için kaydolmuştum. Oraya ait olmadığımı anlamıştım. 3.aydan sonra bıraktım. Ailemde aynı seninkiler gibiydi ama kendini açıkça ifade ettiğinde yavaş yavaş kabulleniyorlar. Onların senin için kurduğu gelecek planına karşı ben bunu düşünüyorum aslında demek yerine ben bunu yapacağım anne/baba demelisin. Şuan evet ailen baskı yapıyor ama 20li yaşlardan sonra kimse seni umursamayacak. İşe girmiş mi aa güzel. Evlenecek kız bulmuş mu aa güzel. Kafasında olacaklar. Bu yaşlarda tek kabul ettirmenin yolu önlerine para koymaktır. Ben bu şekilde aştım. Dersleri bir yandan yürüt bir yandan iş kovala. Okul saatinden önce kalk. Akşam geç yat. Ama aklındaki için illaki bir şeyler yap geliştir kendini. Eğer önlerine para koyabilecek durumda değilsen zaten asma derslerini ikisini birlikte götür. Üniversite konusunu çok kafana takma senin vaktini en az çalacak bir bölüm seç ve hayallerin için çabala asker o7.
Teşekkür ederim fakat şuan üniversite okumak daha mantıklı gibi ama yine de hayallerimden vazgeçmeyecegim üniversitede kaldığım yerden devam edicem. Yakanı birakmiycam R10 😁🌹