baraniyem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
günde birkaç saatini derste geçirirsen ve derste dersi güzel anlayıp not falan alırsan sınavlarında bir problem çıkmaz bence
(Ailem öğretmen onlara da sordum onların dediklerini yazdım cevabını yazdım)
Derslerimi genel olarak zaten iyi çalışınca da iyi anlıyorum ancak gireceğim işte fazla emek gerektiriyor iki seçim arasında kalmıştım dersi seçtim hayırlısı o gibi gözüküyor benden büyük abilerim yorum yapmış vardır bir bildikleri