Bundan 2 yıl kadar önce benimde aklıma aynı soru geldi.
Bende google da aratıp bulduklarımla şu anki avatarımı yaptım.
Hatta bakarsanız sağ altta sitenin etiketi bile duruyor.
O zamanlar kanva diye bir şeyin varlığından bile haberdar değildim.
Temel düzeyde photoshop eğitimi almıştım. Paralı programlarla yapılabilir sanıyordum sadece.
Biraz ciddi birine benziyorsunuz. Pek size uymadı ama 5 dakikada bu kadar oldu.
Çok daha güzellerini kendiniz yapabilirsiniz. Ben kendi avatarımı imzamı bu nedenle çok seviyorum.
Samimi bir cevap olsun diye yazmıştım. İyi forumlar dilerim