Arcelikte calistigim zamanlarda oradan beyaz esya almistim 3 parca. Kutusu acilip ekipler gelip kurulumu yapmadigi surece garanti baslamiyor demislerdi. 2 sene icinde ucretsiz kurulum yapiyorlardi. Ne zaman gelip kurarsalar ozaman basliyordu garantisi tabi koyacak bir yeriniz var ise