Ben destek amaçlı alabilirim 👋 Bence satış konusu açın
Hocam satış konusu açsam fiyatı ne kadar yazacağımı bilemiyorum. Bu konuyu gören bir arkadaş yazmış. Bende 1000 TL dedim. Fazla mı söylüyorum bilmiyorum ama. Bence uygun bir fiyat, sınırsız kullanılabilecek çünkü. Aylık veya yıllık abonelik sistemi yok. Sizce fiyatı nasıl belirlemeliyim?
@oWlyn;
@BaaRaaN; hocalarım rahatsız ediyorsam kusura bakmayın ama yukarıda da yazdığım gibi botun fiyatlandırması konusunda yardımınıza ihtiyacım var. 😊 Sizce böyle bir botun ederi nedir? Özellikleri:
- Kapak görseli ekleme
- Makale arasına alakalı resim ekleme
- SEO uyumlu özgün makale yazma
- Metni alt başlıklara ayırma ve alt başlıkları h2 olarak işaretleme
- Meta açıklaması yazma ve gerekli yere ekleme
- Etiketleri yazma ve gerekli yere ekleme
- Taslak olarak kaydedip çıkma
- Özelleştirme Seçenekleri