Arkadas 25 bin tlye kadar sistem bakıyorum hepsi çöp ayıptır söylemesi hic bir boka yaramaz
25,000₺ ye canavar gibi masaüstü bilgisayar toplanıyor kafayi yiyorum alsam mi almasammi cok tereddüt ettiriyor insana
Sormayın hocam o kadar katılıyorum ki size .
ben allahan geçtiğimiz sene aldım haziranda. ucuza geldi indirimde yakaladım 6-7 bin acımadım