vayy be koskoca herşeyi yaratan yaratıcı depremi yaratıyor, ama bu tarz insanlara hesap veriyor. "sizin içinizde dolandırıcılar çok o yüzden deprem veriyorum" diye.
Demekki *********** işini çözsek afet te görmeyeceğiz.
Siz Allah'a hakaret ettiğinizin farkında değilsiniz. Olaya bak bize musibet vermek için bahane arıyor sanki
Herşeyi yaratab Allah derler, Allah istemezse yaprak düşmez derler ama bu dolandırıcılığı filan insanoğlu yaratmış gibi saçma sapan çelişkili zavallı tavırlar
Hocam aynı düşüncedeyiz bunu bende bir arkadaşa ironi olsun diye cevap verdim

iyi bakın lütfen