satış konusu degil hocam bu sadece fikir alısverisi yapmak için konu açtım ve önümüzdeki bogada gurubun kitlesinin 2 ye katlanacagına inanıyorum suan biraz durgun geçiyor. evet dediğiniz gibi telegram hesabı vs olsa daha degerli olabilirdi ama sonuç olarak 77 k lık kripto kitlesini bir araya toplamak kolay is degil bu isin içerisinde olan insanlar iyi bilir bunu. ve kısaca örnek vermek gerekirse gercekten saglam bir kiki yönetirse gurubu çok para kazanır diye düsünüyorum grafik isinde iyi anlizleri dogru olan birisi gurubu istedigi yöne götürebilir yeterki o güveni kazansın
hocam hiç ihlal almadı henüz gönderi onayı oldugu için yönetici onayından gecmeden gönderi paylasılmıyor gelen sikayetleride hemen degerlendiriyoruz sohbette vs suana kadar bir sıkıntı olmadı
Yani evet siz dikkatli davranıyor olabilirsiniz ancak Facebook kripto parlarla alakalı gruplara karşı bir ara çok katıydı ve kafasına göre kapatabiliyordu grupları, yine de dikkat etmenizi isteri. ben olsaydım imkanım varken biraz daha pazarlık yapar o arkadaşıma satardım. Kolay gelsin.