5 gündür %20 artış vardı, bugun %20 düşmüş yine, hosting parasını bile çıkarmıyor, bu işler böyle giderse internet koca bir çöplüğüne dönüşür spamdan, hadi özgünü bırak gerçekten spamcı olan biri bile bu durumdan endişe etmeli.