bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim arkadaş 2013 model 130 bin e daha varmamış ford fiesta yı 320 e satarım diyordu 455 bin çok değil mi
Araba full hocam oyüzden sordum bana da birqz çok geldi