Duanıza amin diyorum .Bir süreliğine şehir değiştirmek iyi olabilir. Eğer çocuklarınız varsa o deprem bölgesinde durmak sürekli psikolojilerini bozabilir. Bir süre sonra artçılar durunca geri gelirsiniz zaten