Benim gözümde birşeyler ters gidiyor, amerikada bankayı sadece yatırım birikim forex işlemleri için kullanana artı gözüyle bakılırken sürekli kart kullanan (gününde eksiksik ödese dahi) batık gözüyle bakılır pek sevilmez kredi verilmeye yanaşılmaz potansiyel risk görülür. Cash is king diye bi tabir vardır, bizim ülkede tam tersi ilerliyor sistem bankanın önünden geçmemişin sana kart bile vermiyorlar krediyi bırak, asıl mevzuya dönelim bana göre ilk sermayeye ulaşmak zor, misal ev almak yada araba almak, sıradan asgari ücretli bi tane bile alamıyor şuan, eskiden para pul iken 3-4 tane ev alan kiraya veren kira geliriyle 5.ciyide alır 6.cıyıda üstüne ekler şuan