FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz hangi yöntemle format atıyorsunuz bilmiyorum ama ben şöyle yapıyorum
-> Windows sürümünün ISO dosyasını indiriyorum
-> Rufus programıyla USB'yi format USB'sine dönüştürüyorum
-> BIOS'tan USB ile başlatıp format atıyorum

Bu şekilde şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım
evet en kolay ve düzgün çalışan yöntem bu bende bunu kullanıyorum hatta bios ekranında başlatmayı UEFI diskten seçerseniz bilgisayarınız daha hızlı açılacaktır.