garanti beni sadece bugün nakit avans vermek için 3 kere aradı hocam. Bilmiyorum artık neler dönüyor acaba. Gerçekten vermek için can artıyorlar.
Hocam mantık basit değil mi, ülkenin üretime ihtiyacı var ve bunu bildikleri için enflasyonu göze alıp basıyorlar? Piyasada para olmasa bu sefer hiç yatırım,üretim olmayacak