Bankalar elinde çok fazla tl mevcut bu yüzden eyt ile emeklilerin maaş ödemeleri için fazla promosyon vermiyorlar ticari ve bireysel kredi kartı limitlerimi öyle astronomik rakamlara yükselttiler ki krediye gerek duymadan 1.12-1.30 arası nakit avanslar ile her ihtiyacımı görüyorum yaşım 30 şu enflasyonlu dönemde sıfırdan bir ev bir araba bir ticari kamyonet aldım 4 senede ekonomi kötü mü evet kötü durum iyi değil ama ticaretin içinde para hep var olan maaş ile geçinene oldu her zaman diyorum para böyle zamanda kazanılır dalgasız sularda herkes kazanıyor böyle zamanda herkes korktuğu için korkmayan kazandı para parayı çekti eğer şimdiki sermayem 4 sene önce olsaydı yaptığımın 5 katını yapardım