Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu apaçık ortada artık


diyelim ki öyle olsun. zengin de bizim zenginimiz değil mi hocam? o da parasıyla harcama yapmıyor mu? belki fabrikayı büyütüyor? belki üretimi hızlandırıyor?
mantık basit. para artıyorsa bundan herkes etkilenir.
Öyle olsaydı asgari ücretle çalışan sayısı artmaz azalırdı. Para gitgide zenginlerde toplanıyor. Zengin iyice zenginleşiyor fakir iyice fakirleşiyor. Orta taban? öyle bir şey kalmadı.