Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu apaçık ortada artık


diyelim ki öyle olsun. zengin de bizim zenginimiz değil mi hocam? o da parasıyla harcama yapmıyor mu? belki fabrikayı büyütüyor? belki üretimi hızlandırıyor?
mantık basit. para artıyorsa bundan herkes etkilenir.
Hayır hocam öyle değil. Para belli kişilerde olursa , piyasayı manupule edebilr , rekabet edemezsin. Paranın düzgün şekilde dağılması gerekiyor.

Murat ülkerin 20 milyar doları olması asgari ücretle çalışan 20 milyon insana bir fayda sağlamıyor.