bu apaçık ortada artık
diyelim ki öyle olsun. zengin de bizim zenginimiz değil mi hocam? o da parasıyla harcama yapmıyor mu? belki fabrikayı büyütüyor? belki üretimi hızlandırıyor?
mantık basit. para artıyorsa bundan herkes etkilenir.
Hayır hocam öyle değil. Para belli kişilerde olursa , piyasayı manupule edebilr , rekabet edemezsin. Paranın düzgün şekilde dağılması gerekiyor.
Murat ülkerin 20 milyar doları olması asgari ücretle çalışan 20 milyon insana bir fayda sağlamıyor.