thekezzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçen bankada bizim pederin emekli maaşını çekmek için gittim. Elime gelen banknotların seri numarası beni garip hissettirdi hepsi yeni basılmış seri numaraları ise hepsinin aynı sadece son 1-2 hanesi değişmiş çok garip hissettim.
bu apaçık ortada artık

kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu bir fırsat değil şöyle düşün

Banka 300 milyar TL dağıtıyorsa
bunun 250 Milyar TL'si %5 zengin kesime gidiyor.

50 milyar TL fakir kesime geliyor. neyin fırsatını değerlendireceksin.

TL değer kaybediyor zengin bir şekilde değerini koruyor. Fakirin 3 kuruşu artsa bile kurtarmıyor.
diyelim ki öyle olsun. zengin de bizim zenginimiz değil mi hocam? o da parasıyla harcama yapmıyor mu? belki fabrikayı büyütüyor? belki üretimi hızlandırıyor?
mantık basit. para artıyorsa bundan herkes etkilenir.