Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankara yolu daha yeni ve kullanışlı oluyor. Eskişehir yolu biraz eski ve sürüşte yoruyor adamı.
Normalde hep ankaradan giderim fakat şuan boluda kar var alttaki hocamda belirtmiş kardan dolayi tereddut ettim
ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bolu’da var hocam ona göre çıkın yola
Bursada varmidir acaba 🤔