Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kar yok ki hocam ankaradan devam edin
Ankara yolu daha yeni ve kullanışlı oluyor. Eskişehir yolu biraz eski ve sürüşte yoruyor adamı.