R10 dan çok alışık olduğumuz bir kategori domain güzel hayırlı olsun
Çok teşekkür ederim sağolun.
Size bir kaç soru sormak istiyorum müsait olduğunuz zaman cevap verebilirsiniz.
- R10'da bu kategoriye ne kadar sıklıkla uğruyorsunuz veya konu açıyorsunuz?
- Bu kategoride bir sözlük olsaydı buraya üye olup aktif kullanır mıydınız?
- R10'da böyle bir kategori varken farklı bir siteye ihtiyaç var mı?