CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 dan çok alışık olduğumuz bir kategori domain güzel hayırlı olsun
Çok teşekkür ederim sağolun.

Size bir kaç soru sormak istiyorum müsait olduğunuz zaman cevap verebilirsiniz.
  1. R10'da bu kategoriye ne kadar sıklıkla uğruyorsunuz veya konu açıyorsunuz?
  2. Bu kategoride bir sözlük olsaydı buraya üye olup aktif kullanır mıydınız?
  3. R10'da böyle bir kategori varken farklı bir siteye ihtiyaç var mı?