Çöpe at sakın içme. Gerçekten tüm vücudunun dengesini bozarsın. Ben supplementlerimin hepsini bigjoy markasından kullanıyorum
Kreatin kullanmıştım bigjodyan, kaliteliydi. Protein tozu olarak bu ürün çok uygun geldi diye anlık bir kararla aldım yoksa almazdım 😅
Net bir şekilde söylüyorum alınmaz ve bu tarz bilinmedik ucuz ürünlerden uzak durun. Uygun fiyatlı olarak önerebileceğim marka SSN . 2.3 KG 1200 civarı idi
Hocam satın aldım zaten ancak kullanmayacağım sanırım.