BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Weider kullanıyorum. İlk defa protein tozunun bir faydası olduğunu o üründe gördüm. Gerçekten 2-3 marka dışında fiyasko. Protein tozu enerji içeceği gibi birşey benim için. Sadece iyi hissettiriyor, enerji veya kas kütle yapımı yardımı yok
700-800 bandına alıyordum bir kaç yıl önce suan 3k