Merhaba arkadaşlaşlar yarın ki maça girmek için aktif passoligi olan ve 2 kişi için bileti devir edebilecek var mı aramızda? Teşekkürler.
Aktif pasolig varda nasıl oluyor bu bilet alıp size mi devredeceğiz, pasalig kartı olmadan girebilecekmisiniz maça ?