Cansedefoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam vergi vermek için can atıyor gibisiniz yani bende iş yapıyordum bionluktan ama ivd den sonuç olarak çıkmıyor taa gidipte muhasebeci yada vergi dairesine bu konu için gitmem sizede önermem çıkarsa ilerde karşınıza çıkar neden böyle kafaya taktınız ki
Vergi borcunu geciktirme ve ödememenin süresi ne kadar uzarsa sonucu da o kadar ağır oluyor. Vergi borcunuzu zamanında ödemediğiniz, evrak ve beyannameleri gerekli şekilde yapmadığınız için çeşitli cezalarla karşı karşıya kalıyorsunuz bunun üzerine süreç uzadıkça faiz ekleniyor. Bir diğer sorun da benim üzerinden ödemeyi aldığım banka hesabının sahibi şu an memur olarak görev yapıyor. Bir memur için bu tarz bir ceza veya internet üzerinden para kazanma durumu mesleğinde ciddi sorunlara yol açabilir. Bu yüzden ileride maddi ve manevi çok daha ağır sonuçlarla karşılaşmaktansa şimdi dert edip çözebilmeyi umuyorum.