hozcoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı olay benim başımada gelmişti. Arabayı geri vitesten çıkarırken oldu benimki. 5. vitesle sanayiye gittim. Pim gibi birşey kırılmış dedi 100 liraya halletmiştim. 6 ay önce felan
ucuz atlattık valla umarım tekrarlamaz.