ErkanT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet büyük çoğunluk ödemiyor. Site de ben sizi uyarıyorum deyip işin içinden çıkıyor. Ödenmeyen vergi için ne yapılacağına dair hiçbir yönerge veya bilgilendirme de yoktur. En iyisi bir muhasebeciye veya vergi dairesine gidip sormak olacak galiba. Stopaj kesimi sadece arızi kazançlarda işe yarıyor bildiğim kadarıyla
hocam vergi vermek için can atıyor gibisiniz yani bende iş yapıyordum bionluktan ama ivd den sonuç olarak çıkmıyor taa gidipte muhasebeci yada vergi dairesine bu konu için gitmem sizede önermem çıkarsa ilerde karşınıza çıkar neden böyle kafaya taktınız ki