HizliBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam belirttigin sitede bir cok kullanıcı ödemıyor vergi bunun icin bide yeni bi banka hizmeti cikti otomatık stopaj kesen
Evet büyük çoğunluk ödemiyor. Site de ben sizi uyarıyorum deyip işin içinden çıkıyor. Ödenmeyen vergi için ne yapılacağına dair hiçbir yönerge veya bilgilendirme de yoktur. En iyisi bir muhasebeciye veya vergi dairesine gidip sormak olacak galiba. Stopaj kesimi sadece arızi kazançlarda işe yarıyor bildiğim kadarıyla