Ev ihtiyaçları için yapılan alışveriş, akaryakıt vb. gibi zorunlu ihtiyaçlar 'en çok harcama yapılan' unvanını alıyor zaten ama onlar haricinde en çok yeme içmeye harcıyoruz diyebilirim.