hepsi neyse de whatsapptan gece 3 de aramak nedir, veya gece 3ü geçtim, hiç yazışmamışız tanımıyorum etmiyorum whatsapptan büyük bir özgüvenle arayıveriyor, en şaşırdığım kişiler bunlar.