Aralıklı beslendiğimden beri kendimi daha iyi hissediyordum aslında hocam.
Baş dönmesi vs. olmuyor hocam. Şu an yemek yememin üzerinden 6 saat geçti.
Acıktım ve kendimi kötü hissetmeye başladım. Birazdan lifalif yiyeceğim. Şu an hissettiklerimi anlatayım;
- Elim ayağım buz kesti,
- Karnım çok aç,
- Hafif bir üşüme var,
- İçimde değişik bir telaş hali var,
- Panik halindeyim,
- Ağzım kuruyor,
Hocam şu an doktorun verdiği ilacı ve aralıklı orucu deniyorum.
Sizin kg kaçtı hocam? KG ye bağlı mı acaba?
Hocam 110 dan 96 kiloya düştüm lakin kilo verme sebebi şekerin çok yüksek olmasıymış düzene girince dengeli beslenmezsen yine alıyorsun