aralıklı beslenme insanı defresif yapar. doktor başka birşey önermedimi.yani tek bu sistemimi önerdi.geçmiş olsun. sağlık sorununun olmasa size öneririm bazı şeyler ama sağlık bu tarif veremem
Aralıklı beslendiğimden beri kendimi daha iyi hissediyordum aslında hocam.
Hipoglisemi ani şeker düşmesine bağlı baş dönmesi baş ağrısı vsmi oluyordu hocam?
Baş dönmesi vs. olmuyor hocam. Şu an yemek yememin üzerinden 6 saat geçti.
Acıktım ve kendimi kötü hissetmeye başladım. Birazdan lifalif yiyeceğim. Şu an hissettiklerimi anlatayım;
- Elim ayağım buz kesti,
- Karnım çok aç,
- Hafif bir üşüme var,
- İçimde değişik bir telaş hali var,
- Panik halindeyim,
- Ağzım kuruyor,
İnsülin direnci bende de var uzun zamandır bir süre sonra yüksek şeker olarak kendini iyice belli etti şekerim 600 civarında gezmeye başladı insüline başlatacaklardı.
Konya'da bitkisel tedavi yapan bir doktora gittim çeşitli tedaviler ve verdiği takviye ilaçlarla düzene girdi.
Dikkat edin hocam ilerlemeden önlemini alın. Çok geçmiş olsun
Hocam şu an doktorun verdiği ilacı ve aralıklı orucu deniyorum.
Sizin kg kaçtı hocam? KG ye bağlı mı acaba?