İnsülin direnci bende de var uzun zamandır bir süre sonra yüksek şeker olarak kendini iyice belli etti şekerim 600 civarında gezmeye başladı insüline başlatacaklardı.
Konya'da bitkisel tedavi yapan bir doktora gittim çeşitli tedaviler ve verdiği takviye ilaçlarla düzene girdi.
Dikkat edin hocam ilerlemeden önlemini alın. Çok geçmiş olsun