84-85 çok düşük bir şeker değil.
Senin vücudun yüksrk şeker ve insüline alıştığı için ilk başlarda kötü hissedersin.
Meyve suyu içtiğin sürece insülinin düşmez.
1)Diyetin ilk haftası zordur fiziksel iş yapma.
2) kemdini kötü hissettiğinde yatıp uyumaya çalış, bir saat uyuyabilirsen o köyü histen kurtularak uyanırsın.
3) kalem tarçın al ve su şişene at. Her gün suyu tarçınlı iç.
4) Benim silahım kahvedir. Kendimi çok aç ve enerjisiz hissedersem filte kahve demlerim şekersiz sütsüz. En az saat beni normale döndürür.
Ben ilk gün çok kötü hissederim. O günü atlatınca açlık hissetmem halsizlik hissederim. 14 günlük açlık denedim hiç senin kadar kötü hissetmedim.
Ben sabah 07:00'da kalkıyorum ve 13:00'a kadar yemek yemeden durabiliyorum. Hiç kötüde hissetmiyorum kendimi.
Ne zaman öğle yemeği yiyorum saat 3-4 gibi sıkıntılar çektiriyor. Biraz araştırdım, sanırım benim sorunum reaktif hipoglisemi. Diğer hipoglisemiye göre farkı yemek yemeye bağlı bir durum yaşıyorum.
Söylediklerinizi dikkate alacağım, sizede şifalar dilerim hocam.
Çok ama çok teşekkür ederim.