Aralıklı oruçtan sonra ne yediğin de çok önemli.
Glisemik indeksi yüksek şeyler yeme.
Hapı kullan.
Öğünlerine tarçın kat hatta mümkünse bütün gün tarçınlı su iç.
144 kiloyum insülin direncim var ama senin gibi hiç olmadım.
Aralıklı orucu 24 saate, 48 saate, 72 saate ve en son 7 güne ve 14 güne çıkardım.
14 gün hiç bir şey yemediğimde dahi kan şekerim 83'ün altına düşmedi.
Açlık diyeti yaparken sürekli sabah akşam şeker ölçerim.
Tarçın yardımcı olacaktır.
Tarçın da krom var ve krom hücrelerin insülin hassasiyetini arttırıyor.
Böylece daha az insülin ile hücrelere daha çok enerji girer.
Bu arada hipogliseminin şakası yok.
Bir kan şekeri ölçüm aleti al ve şekerin çok düşerse 70 e yaklaşırsa muhakkak müdahale et.
Ben 48 saatte tek öğün gibi bir diyet yaptım kendi başıma.
O tek öğünde 400 gram civarı protein et balık tavuk yedim salata ile.
multivitamin kulllandım.
Her akşam kabuklu bir cevizi kırdım bir bardan suyun içine koydum sabah uyanınca aç karnına o suyu içip cevizi yedim.
Yani hiç yemesem bile her sabah bir ceviz yedim.
Her gün suyumuın için kalem tarçın attıp tarçınlı su içtim.
3 ay içinde 24 kilo verdim.
Sonra başka bir iş için doktora gidip tahlil verdim, kolesterolüm, karaciğer fonksiyonlarım ve insülinim normal değerlerdeydi.
Hatta doktor şaşırdı bu kilo ve göbek ile karaciğer fonksiyonlarınız ve kolesterolünüz çok düşük herhalde genetik sizde demişti.
Yani insülin direnci bir kaç hafta veya ayda düzelecek bir şey değil.
Hücrelerin insüline duyarsızlaşması uzun zaman alıyor düzeltmek de vakit alıyor.
Merhabalar hocam.
Öncelikle yanıtınız için çok teşekkür ederim. Kan şekeri ölçüm cihazı var evde.
Annem şeker hastası. Onun cihazı kullanıyorum. Siz yemekten 2-3 saat sonra açlık durumu yaşamıyor musunuz peki?
Ben yemek yedikten 2-3 saat sonra açlık sorunu yaşamaya başlıyorum ilginç bir şekilde. 5-6 saat sonra ise inanılmaz kötüleşiyorum.
Dün akşam kötüleşince kan şekerimi ölçtüm 84 çıktı. Sonra bir bardak meyve suyu içtim anca kendime geldim. Tekrar ölçtüğümde ise 110 civarına geri çıkmıştı.
Hapı bugün itibariyle kullanmaya başladım. Siz hiç hipoglisemi yaşamadıysanız çok sevindim.
Berbat ötesi bir durum