çok geçmiş olsun hocam 2 ay olmadı ben de domuza çarparak bir kaza geçirdim hem de ana yol diyebileceğimiz bir yerde daha doğrusu önce karşıdan gelen araç çarptı sonra önüme attı bir de ben çarptım domuza hızım 90km civarı idi, aracım eski model ama 11-12k yı geçti hala da ufak tefek şeyleri kaldı , insan önce tabi canını düşünüyor sonra da malını öncelikle canına bir şey olmamış şükür, araba yavaş yavaş çalışarak her türlü toplanır dert etme bence canına bir şey olmamış ya önemli olan o