Dayım borçla audi almıştı çok seviyordu arabasını. Bir kaç yıl önce de şehir dışından bize gelirken karşısına bir hayvan çıkıyor ve aniden direksiyonu kırıp yolu ayıran demire çarpıyor, bir kaç kez takla atıyor araba yanarken kendisini zor atıyor dışarıya. Gece tek başına ıssız yerde arabanın yanışını izliyor, yoldan nadiren araba geçmiş onlarda durmamış. Telefon yanına düşmüşte çıkarken alabilmiş çok şükür.

Yani hocam borç olabilir, yeni araba alınmış olabilir evet bu biraz can sıkıcıdır ama her şartta can daha önemlidir. Kendinizden bahsetmemişsiniz ama anladığım kadarıyla sizde pek bir şey yok, o halde sorun da yok. Bunu düşünüp şükredin. Geçmiş olsun.