Karşı taraf uğraşsın diyorsa gitsin şikayet etsin. o parayı alana kadar kendisi de uğraşır ama savcılık çok üzerine gitmeden dosyayı kapatabilir. Cimer ile ilgili hiç bir işiniz yok. Ya karakola gidecek ya savcılığa. Savcılık daha kısayol.
savcılığa gidip şuç duyurusunda bulunursa ciddiye alınır mı hocam alınacaksa belki gidebilir çünkü sanırım biraz dalga geçme muhabbeti de olmuş.