Karşı taraf uğraşsın diyorsa gitsin şikayet etsin. o parayı alana kadar kendisi de uğraşır ama savcılık çok üzerine gitmeden dosyayı kapatabilir. Cimer ile ilgili hiç bir işiniz yok. Ya karakola gidecek ya savcılığa. Savcılık daha kısayol.