Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Azerbaycanın rekabeti Amerikaya kıyasla daha düşük olduğu için söylemiştir, tbm Türkiyeden fazladır sonuçta. Yavaş yavaş otorite kazanıp rekabeti yüksek dillere daha sonra geçiş yapılması bencede daha mantıklı.
Adsense, Azerbaycan için reklam yayını yapmıyor.