webhox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde mikroX e geçiş düşünüyorduk gördüğüm iyi oldu. Teknik destek talebinde bulundunuz mu?
Sorun firma kaynaklı değilmiş. Onun dışında MikroX tavsiye ederim. Basit , kullanışlı ve düşük maliyetli.