hız mı arıyorsunuz? pagespeed puanınız canınızı mı sıkıyor? rakip sitelerin hızlı hostingi, hızlı speed puanları, kısacası hızı sizi rahatsız mı ediyor? şuan bence doğru yerdesiniz. etikete yüksek para ödemeye gerek yok. ben yaptım zamanında, etiket güya, ama yavaş, ağır hantal, sonra dedim ya bu milletin sitesi niye hızlı. sebebi buymuş.
sizde tanışın çalışın, ufak deneme çalışın ne demek istediğimi anlayacaksınız. 20 üzeri sitemi taşıdım şuan csa ya memnun muyum? hayır değilim! AŞIRIII MEMNUNUM! keşke etiket yerlere büyük ödemeler yapmadan önce CSA ile tanışsaydım diyorum.
biliyorum abarttım biraz reklam gibi ama, adamlar hakediyo abi. çalışın bi ne demek istediğimi göreceksiniz. iyi ki varsın csa